Neljäs päivä
Torstai 20.7.
Tänään on ollut mukava, aurinkoinen päivä. Me maalattiin raamiksessa ja ollaan puhuttu Pyhästä Hengestä ja sakramenteista ja käytiin saunassa ja kiskalla. Ruoka oli hyvää ja ulkoläksyjä on suoritettu paljon tänään. Hyvällä mielellä jatkamme päivää iltaan asti. Opimme paljon uusia asioita oppitunneilla sekä isoset kertoivat heidän isoskoulutus kokemuksistaan.
Nyt iltapalalle!
PS. Aleksiohjaaja oppi just moonwalkin!! :D
Tänään on ollut mukava, aurinkoinen päivä. Me maalattiin raamiksessa ja ollaan puhuttu Pyhästä Hengestä ja sakramenteista ja käytiin saunassa ja kiskalla. Ruoka oli hyvää ja ulkoläksyjä on suoritettu paljon tänään. Hyvällä mielellä jatkamme päivää iltaan asti. Opimme paljon uusia asioita oppitunneilla sekä isoset kertoivat heidän isoskoulutus kokemuksistaan.
Nyt iltapalalle!
| Toivakassa on huone, jossa on eläinten päitä. Kabinetin uusi nimi on päähuone ja tämä tässä on Andy. |
PS. Aleksiohjaaja oppi just moonwalkin!! :D
Kommentit
Lähetä kommentti