Kolmas päivä






Keskiviikko 19.7.

Tänään aamumme alkoi aamuhartaudella, jonka jälkeen pikkuset olivat oppitunnilla ja isoset suunnittelivat raamista ja iltaohjelmaa. Raamiksessa pohdimme yhdessä mitä Jumala meille tarkoittaa ja miltä hän/se meille voisi näyttää. Päivä eteni pikkusten oppitunneilla ja ilta-päivällä leikimme leiri olympialaisia ja tunnettua ”The Peliä”. Loppu illasta syötiin iltapala ja isosten tekemä iltaohjelma odottaa vielä.

Päivä on ollut kiva ja vähemmän sateinen kuin eilen! J

Palapelistä on tullut koko leirin projekti, jonka apparit aloittivat. Pikkuhiljaa.. :)
Iltahartaus

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Viides päivä :)

Kuudes päivä