Kolmas päivä
|
|
Keskiviikko 19.7.
Tänään aamumme alkoi aamuhartaudella, jonka jälkeen pikkuset
olivat oppitunnilla ja isoset suunnittelivat raamista ja iltaohjelmaa. Raamiksessa
pohdimme yhdessä mitä Jumala meille tarkoittaa ja miltä hän/se meille voisi
näyttää. Päivä eteni pikkusten oppitunneilla ja ilta-päivällä leikimme leiri
olympialaisia ja tunnettua ”The Peliä”. Loppu illasta syötiin iltapala ja
isosten tekemä iltaohjelma odottaa vielä.
Päivä on ollut kiva ja vähemmän sateinen kuin eilen! J
| Palapelistä on tullut koko leirin projekti, jonka apparit aloittivat. Pikkuhiljaa.. :) |
| Iltahartaus |
Kommentit
Lähetä kommentti