Kuudes päivä

Lauantai 22.7.

Riparin toiseksi viimeisenä kokonaisena päivänä on ollut hyvät säät. Vain yksi rankkasade yllätti kesken jumiksen. ;D Aamun mediksen jälkeen keskustelimme tunteista ja ihmissuhteista. Työskentelyn jälkeen oli raamis ja raamiksen jälkeen keskustelimme kärsimyksestä ja kuolemasta. Lounaalla siivosimme ahkerasti.

Jumiksen jälkeen oli kirkkokahvit, joilla paistelimme makkaroita ja maisseja. Välipalan jälkeen käsittelimme pelastushistoriaa. Iltapäivällä pelasimme Afrikan tähteä ja sen jälkeen oli päivän skabat. Päivällä skaboissa oli vuorossa isoisten kastelu, jossa leiriläiset onnistuivat erittäin hyvin. Siitä lähdettiin uimaan ja saunomaan. Iltapalan jälkeen siirryimme hupaisaan iltaohjelmaan, jossa lauluja, leikkejä, sketsejä ja naurua riitti. Leirillä on siivottu ahkerasti, koska illalla oli tulossa vieraaksi seurakunnan johto. ;)



Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Viides päivä :)

Kolmas päivä