Lähtöpäivä
| Iltahartauksissa oli tunnelmaa :) |
Maanantai alkoi herätyksellä ja aamupalan syömisellä. Meillä oli myös aamu-medis, jossa oli kertomus Jeesuksen ylösnousemuksesta. Mediksen jälkeen aloitimme pakkaamisen ja yhteisten paikkojen siivoamisen. Kirjoitimme myös kaikista riparilaisista ja ohjaajista positiivisia asioita jokaisen paperiin. Pian on kotiinlähtö ja toivottavasti matka menee hyvin.
Kommentit
Lähetä kommentti