Tervehdys ja tervetuloa seuraamaan blogia!

Tämä blogi kertoo Oulunkylän seurakunnan Toivakka 2017 - riparista. Riparia vietetään 17.-24.7.2017 Huikon kartanossa, Toivakassa. Tätä blogia päivittää koko ripari ohjaajien johdolla. Käytännössä ohjaajilla on siis tunnukset tähän blogiin ja jokainen ryhmä vuorollansa saa kirjoittaa päivän kuulumisia ja ottaa kuvia.

Ryhmässämme on paljon hyvää energiaa ja isosilla, appareilla ja ohjaajilla on innokasta odotusta ilmassa. On hyvä muistaa, että jokaisesta riparista tulee juuri niin hyvä, kuin ryhmä siitä haluaa itse tehdä. Tärkeintä on toisten kunnioitus, hyvä ja kaikki huomioon ottava asenne, sillä pääsee jo todella pitkälle. Yhden ihmisen tsemppaaminenkin tai positiiviset sanat kantavat pitkälle, tulivat ne sitten keneltä tahansa. Toivon, että Sinäkin, joka tämän tekstin ääreen olet löytänyt, muistat tänään antaa kannustuksesi jollekin. Ja Sinä, joka tulet riparille mukaan, toivon, että pakkaat mukaasi sopivan asenteen. Mahtavaa, että tulet messiin!

Herra itse kulkee sinun edelläsi.
Hän on sinun kanssasi; h
än ei jätä eikä hylkää sinua.
Älä pelkää äläkä säiky.
5. Moos. 31:8
 
 
Onnellista päivänjatkoa!
 
Nuorisotyönohjaaja Anni


Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Viides päivä :)

Kuudes päivä

Kolmas päivä